Ledstedlund Agro Aps, Frørup

Velkommen til Ledstedlund Agro Aps.

I landsbyen Frørup syd for Nyborg ligger gården Ledstedlund Agro Aps. Her bor Torben og Anette Povlsen sammen med deres to drenge, Andreas og Tobias. Familien driver gården som en konventionel svineproduktion.

På gården producerer Torben og Anette søer og smågrise. De har 750 søer og producerer årligt 25.000 smågrise. Når grisene vejer 30 kilo, bliver de solgt til andre landmænd. De feder dem op til slagteriet.

Familien råder over 270 hektar jord. Det er næsten det samme som 540 fodboldbaner. På markerne dyrker de hvede, byg, græsfrø til udsæd og sukkerroer.

Der er mulighed for at komme hertil med offentlig transport. Nærmeste stoppested ligger 1,5 km herfra. I kan tage bussen fra Nyborg-Svendborg og stå af ved stoppested Slude. Lokalbusser kører fra skoler i Gl. Ørbæk Kommune.

UDFYLD AFTALE Ring først til Torben Lyngsøe Povlsen på 40272755 og lav en aftale.

Torben Lyngsøe Povlsen
Sentvedvej 39