I dette skoleår har foreløbig skoleelever besøgt en landmand

Find en landmand og book gratis gårdbesøg. Fysisk eller online.

Hvor kommer mælken fra, hvad æder grisene og hvad dyrker landmanden på marken? Bliv klogere på et gårdbesøg hos en af vores skoleværter.

Gårde
Køer
Grise
Andet

Virksomheder
Mejeri
Slagteri
Andet

Hvor kan du besøge en gård?

Det kan du over hele landet! Og nu også digitalt hjemme i klassen.

Knap 300 landmænd åbner deres stald for skoleklasser, viser rundt og fortæller om arbejdet, dyrene og livet på landet. Besøg en landmand og få svar på jeres spørgsmål om køer, grise, økologi, dyrevelfærd og meget mere.

Find en landmand på kortet og book et besøg.

Ønsker du, at din klasse skal møde en landmand online, så sæt hak ved 'Online møder/rundvisning' - så finder du alle de værter, der gerne stiller op til et online møde med klassen (Teams, Google Meet, Zoom eller lignende) og/eller som viser rundt i stald og marker med Facetime, Facebook Live eller lignende. Du og landmanden finder sammen den digitale løsning, der passer jer bedst.